l’OAT De Terrassa i Zeroport

L’OAT de Terrassa no para de treballar. Us n’expliquem un exemple acabat de cuinar: La nova app “FONTS DE TERRASSA” que permet  a tothom afegir  i comentar les seves troballes i comentaris sobre les fonts urbanes públiques i es pot descarregar aquí

 

L’Observatori de l’Aigua  (OAT) és un projecte impulsat pel Parlament Ciutadà i el moviment social de la ciutat de Terrassa , i tracta de donar sentit al lema que va simbolitzar el procés social de remunicipalització del servei: «S’escriu aigua, es llegeix democràcia!!» i  manté actives  diferents  línies de treball. Cliqueu la imatge de sota per accedir a la seva web:

Ahir a Barcelona vam  llençar  avions de paper contra la Generalitat. Podeu veure-ho aquí:  https://www.instagram.com/p/DLcwl7loL1Z/

i aquest era el missatge:

 

 

 

 

Spread the love
Aquesta entrada ha esta publicada en Accions, Aeroport, Aigua pública i democràtica, Col·lapse, Decreixement, Delta Llobregat, Distribució mail list, Economia social i solidària, Eines, Emergència Climàtica, Manifestacions, OAT, Participació, Regadius, Sos Baix Llobregat i l'Hospitalet, SOSBAIXLLOBREGAT, Terrassa, Transport, Turisme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.